Thursday, December 08, 2011

✿ Pavi JB.

assalammualaikum.

nak tau apa yang terhangat di Johor sekarang? pom pam pom pam. semua orang Johor bercakap pasal dia.
....jeng jeng jeng.....

ini lah dia Johor Premium Outlet atau orang-orang malas sebut JPO. tempat gah ini baru je bukak kira-kira minggu lepas. korang tau daerah Kulai tak? dulu-dulu Kulai ni bandar biasa je. jalan pon lengang, kecuali time-time orang pergi or balik kerja. tapi sekarang! dasyat sungguh. tak kira masa, terkandas saje.

diam tak diam, dah dua kali jugak lah anas menjejakkan kaki ke tempat baru nih. so, nak tau kenapa semua orang gila nak pegi sini? jom layan gambar-gambar yang sempat anas ambil ni.

haaa... itu antara butik-butik yang ada dekat JPO ni. amacam, macam Pavillion KL tak? hee. ada banyak lagi butik-butik berjenama. contohnya, DKNY, Coach, Lacoste, Adidas, Nike, Puma, Micheal Kors, Ralph Lauren, Salvatore Ferragamo, Tommy Hilfiger, Tumi, Zegna dan lain-lain.

so, bagi semua yang berada di Johor atau ingin ke Johor, jangan lupa singgah JPO ni. rugi tau kalau tak pegi. lagi-lagi tengah hujung tahun ni. sale merata-rata woo.. kan Year End Sale.

tapi dalam banyak-banyak butik, anas suka satu je. baju-baju die. oooomai... 
ini ha butik nye.


selamat bertandang ke Johor dan selamat bershopping! 
have fun 


terima kasih kerana membaca. have fun!

8 comments:

starzieti said...

saye baru pindah johor tapi tak penah lagik pegi at situ. hee. nt boleh la g sane. :)

anassuhada said...

waa yeke. welcome to johor syg. and nice to be a johorian. :) nanti ada masa, boleh la shopping kat JPO.

NadiRah said...

duit dah abes~~~~
huhuhuhu

anassuhada said...

haha. tunggu duit bertimbun balik ye nadirah...

Ecah Ecot said...

grand btol tmpt ni...bile lg la nk ke jb..huhu

anassuhada said...

jom la datang jb.. hehehe..

nik rosmawati said...

nak kena pegi nnt ni :)
umah mertua kat sana

anassuhada said...

nik rosmawati, jemput la datang :)