Monday, December 05, 2011

✿ bertunang?

assalammualaikum.....

bila mula cuti sekolah, mesti orang berebut-rebut nak kahwin, tunang dan sebagainya kan?? jeng jeng jeng. sepupu saya telah sah menjadi tunangan orang pada 4 Dec 2011. hoyyeh! buat sepupu, kau dah tak boleh nakal lagi. harap maklum. sila praktis menjadi isteri yang taat pada suami.
congrate!!!!
SELAMAT BERTUNANG ADI & ERA. 

si sepupu ni tersangat lah sempoi orang nye. pukul 2 nak tunang, pukul 11 pagi dia boleh hilang. sampai lah pukul 12.30. dengan baju tak gosok lagi. udah le makeup sendiri. kami yang tak tunang ni yang semangat lebih. haha. 
 yang depan tu tau si bakal pengantin nye. bukan yang belakang tu. yang belakang tu belum lagi. 
nervous tengok saat sarung menyarung cincin ni. 

maka tamat sudah zaman single kamu wahai sepupu. selamat menempuhi dunia baru. orang kate, selepas bertunang, lebih banyak dugaan yang mendatang. so beware babe!

# tajuk entri nak gah je! haha. bukan saya yang bertunang. jangan salah faham.

terima kasih kerana membaca. have fun!

6 comments:

cik LyLy said...

haha, tu lah pasal. ingatkn tuan blog yg tunang... hihi. btw, congrates for her :)

anassuhada said...

heee. kalau tuan blog yang tunang, tajuk entri tak macam ni. :)

starzieti said...

tahniah kepada sepupu kamu. :)

anassuhada said...

terima kasih awak. bagi pihak dia. :)

iffah imani said...

congrates for her..comel pakai tudung biru..

anassuhada said...

thank you bagi pihak die :)