Sunday, March 06, 2011

✿ siapa betty malaysia????

assalammualaikum....

hye semuaaaaaa....... korang pernah tengok cerita betty tak?? ala yang pakai spec besar gedabak tu.... pernah tak pernah tak??
ha.... pernah tengok tak?? kalau tak silap, cerita ni femes sebab spec die. so, hari ni kite akan focus on spectacle ye kawan kawan.  semua orang tak boleh nak lupe pasal spec betty dalam cerita ni. besar woo..  kalau tak percaya, tengok ni...
amacam?? mesti korang rase buruk gila kan. besar gedabak lah. innocent gile lah. bulat lah. kan kan??? tapi aku rase, sekarang ni dah jadi macam trend la pakai spec besar gedabak. comel sangat. 
sape sokong angkat tangan!!! sumpah comel gila. 
so, cemana? korang masih rasa buruk lagi ke?? haha. mesti dah ubah fikiran kan lepas tengok budak korea ni pakai..  comel gila kan?  
okey, dah tengok betty movie. dah tengok betty korea. sekarang jom tengok betty malaysia pulak....
.
.
.
.
.
.
.



terima kasih mak!!! muah. ayah, terima kasih jugak. sebab belikan C7. hee. insyaALLAH, adik buat yang terbaik final PGJ nanti. doakan yang semuanya lancar. mak cakap, usaha usaha usaha dan percaya pada rezeki ALLAH. chaiyokkkkk anassuhada!!! ...
selamat berhujung minggu semua.......
^__________^

terima kasih kerana membaca. have fun!

6 comments:

nyonya penang said...

comel3...=)

anassuhada said...

haha. terima kasih awak.
comot lah. bukan comel. :)

emma emon said...

muahaha...
ajumaaa...nak sign..keh keh..

[sutera kasih] said...

hehe comel jugak betty m'sia ni

Nasuha Salleh said...

saiz spek tu nmpk lebih kecik =p
ape2 pon..ade styleeeee hehe

anassuhada said...

spek saye ke wak??? dalam gambar je kot wak. yg real punye... spek itu sgt besar. saya pon takot kadang2. hehehe..