Wednesday, March 16, 2011

✿ matluthfi si cantikkkkk....!

assalammualaikum...

sekarang ni,  semua orang nak cantik. tapi biar lah berpada. kadang kadang, ade yang sampai maen cucuk cucuk untuk cantik. hey come on la. ustaz agama saya kata, setiap yang di berikan itu, ada manis nya. so untuk ape cucuk cucuk segala bagai. suke ke menyakitkan diri sendiri?? sesungguhnya, kecantikan peribadi lebih bermakna berbanding kecantikan fizikal. korang faham kan??

kadang kadang, tak semua orang cantik itu, cantik dalaman nya....
kadang kadang, tak semua orang yang tak sempurna luaran itu, tak sempurna juga dalaman nya...

ha.. jom tengok matluthfi ni... korang kenal matluthfi kan??? please lah. jangan cakap tak kenal. die ni famos amos tau. sama macam anwarhadi. jom kita layannnnn... zasssssss~




so kawan kawan, biar lah kita cantik dalam dan luar. cantik fizikal. cantik peribadi. sesungguhnya itu lebih bermakna.

semoga kita tergolong dalam golongan yang cantik luaran dan dalaman. insyaAllah. 



terima kasih kerana membaca. have fun!

4 comments:

elinLARH said...

hehe...matluthfi mmg best....enjoy tgok vdeo2 dye....byk yg kite leyh jd kan pngajaran

anassuhada said...

kannnn... huhu.. best wo die. anwarhadi pon.. hhush hush. udah le comel. erk :)

Dye Yankiwan said...

harhar.die byk nak puji diri die kot dalam neh.huhuhuhu...

anassuhada said...

matluthfi memang.. tapi tetap comey. huhu. kan???