Sunday, February 13, 2011

✿ photoshoot | ieqa zulaikha & afee ali

assalammualaikum....

hye hye. siapa kata utm takde photographer perempuan yang hebat?  silap besar ye. meh tengok sini. 

photographer: IEQA ZULAIKHA & AFEE ALI
venue: TASIK UTM
outfit: 
long skirt by ladies outfit shop | blue puff shirt by batik valley | rainbow shawl by local shop | voir black belt | sweet and colorful necklace by muslimah anggun | colorful bracelet from black queen.

haaa.... amacam guys! rase tercabar tak dengan kehebatan photog perempuan nih? hahaha. pandai gila kan ieqa and afee ni amik gambar kan?. jeles!

girls on that day.

akceli, kami baru je kenal. dari blog dan dari facebook. eheh!..tapi macam dah rapat gila. semua benda kami share sesama. tak sangka diorang ni semua sporting habis. 
hopefully, kawan sampai mati. kawan dunia akhirat ye babe

terima kasih kerana membaca. have fun!

8 comments:

yanae mohamad said...

anas,anas ade follow blog ijai+cakap+dengar x?

kalau ade, unfollow ea..sbb jd malware..yana dah unfollow..huhu

anassuhada said...

yeke.. oh kene unfollow dulu eh yang? anas pon dah tak tau cane nak buat.
da delete dah post lama. okey2. anas cube.. :)

shatooman said...

yea~ dh boleh baca blog ni..ahhaha

anassuhada said...

yeahhh.. terima kasih shatooman....
awak dah boleh naik pangkat jadi superman.. :)

Puteri Balqis said...

cantik picture=)

anassuhada said...

terima kasih puteri :)

eesyaheera said...

yana tu kawan ee masa sekolah :D

anassuhada said...

oh yeke. nak kirim salam tak?? hehe. die pon ade blog tau wak. tau kan? hehe