Wednesday, January 05, 2011

✿ mane duit aku weh?

assalammualaikum.....

jangan tengok lama lama, nanti kantoi gua bela misai.

tengok lah mate aku yang kuyu tu. hah. nak tau sebab ape??

bukak bukak sem, semua orang tengah kaye raye. honeymoon sana. honeymoon sini. wayang kita, wayang mereka. tapi hapesal aku tak kaye pon!!! mane boleh tahan tengok member shopping sehhhh.

encik ptptn , kenapa saya tak dapat duit belanje saya lagi???? cepat la masuk kan. saya dah kayap dah ni. dah dua hari start kelas ni. hahahaha. baru dua hari dah gelabah mak minah. masalah nye, orang lain semua dah dapat. cis lah! die buat buat terlepas pandang nama aku. mane adil!!!

ape kah sebab nye aku di hukum sebegini rupa. hampeh kelapa betol lah.

adakah ini petanda nak dapat duit lebih? waaaaaaaaaa...... mabeles sangattt!

dato' A sampai dato' Z, tak mau support saya ke?? haha


terima kasih kerana membaca. have fun!

6 comments:

Syed Hilmi Syed Yahya said...

sbar,,nnt dpt ar 2,,klau dpt,leh ar belanje nnt,,,hahaha

bUbbly teEm said...

pegi jumpa bahagian yang uruskan.nanti dia follow up kenapa tak masuk.aku dah dua sem jadi macam tu

ejulz said...

saya suh ptptn jgn bagi kat anas.. heHe :P

anassuhada said...

syed hilmi: hahaha. tu lah kan. sabar sabar. tapi year end sale dah nak habisssss. cemana tu?? hahaha

anassuhada said...

teem: oh yeke. pejabat bendahari ramai gila manusia . aku call ptptn je la. sem ni kau dah dapat lom babe?

anassuhada said...

ejulz: la yeke!!! kenapa awak dengki? haha. tak pa. nant saya report polis. ;D