Thursday, December 02, 2010

✿ SHOW YOUR TEETH BABY CONTEST

assalammualaikum.

entri ni khas khos khus buat budak kecik tercinta. aku tak bagi dia hadiah lagi sempena birthday dia yang ke setahun, so harap harap boleh menang contest ni la. haha. ayat tunggang langgang . macam ular kene palu. errr lantak lah. tapi kan, aku tengok macam mak mak je yang join contest ni. akak penganjur, saya bukan emak ye. saya kakak. tak jadi masalah kan. hehe

korang nak join? bole pegi kat sini ye. 

alahai kecik kecik dah pandai tayang gigi. geram. cabut kang! hehe. 

NAME : DHIA ANDREA ARIFFAH BTE ABDULLAH.
DOB : 28 / 10/ 2009
AGE : 1 TAHUN 1 BULAN 5 HARI
HOBBY : BERGAMBAR , MAKAN
NUM OF TEETH : 5 BATANG.

actually, hobby die banyak sangat. semua yang aku buat, semua die nak buat. aku gayut die nak gayut. aku online die nak online. sampai kan ayah dah beli kan satu laptop mainan untuk die. siap ade mouse kaw!! diam lah die ngadap benda alah tu hari hari. untung lah kau dik. akak dulu, nak dapat laptop ni pon susah. umur 19 tahun baru dapat laptop tahu tak. tak aci betol lah. phew!
sorry la. aku masuk kan gambar yang same jugak. sebab aku baru je balik cuti sem. before ni kat uni je. tak sempat nak ambil gambar die banyak banyak.. tak kesah kan para blogger sekalian?? ok dah. ini contest gigi ya. bukan contest cerpen. 

Ieya, kalau menang, jangan riak, takbur, lupa diri. itu yang mak selalu pesan. kannn? semua manusia sama je. semua ciptaan Allah itu indah. 
(haha. macam la budak tu dah pandai nak riak sombong bagai kan)
takpe, 
just a reminder to myself and all. 

terima kasih kerana membaca. have fun!

16 comments:

sembil9n said...

budak yang comel~ ngee~

anassuhada said...

comel kan?? hehe. rese nak tarik je hidung die. =)

Fikri said...

Ada harapan nk mng ni. hehe..

anassuhada said...

haha. tak ade lah. ramai lagi baby comel comel yang join.. =)

emma emon said...

ouh..baru aku tau si kecik nie nama dia sangat panjang..
cabut gg die karang baru tau..haishh..geram..ngee..

Siti said...

alolo comey nye..cubitkan pipi dia untuk saya pls..HAHA

anassuhada said...

emma emon:ha'ah name die panjang tahap kereta api. name aku pon kalah. haha. jom jom . kite cabot gigi die. ^_^

anassuhada said...

siti : ok dah! pipi die best untuk di cubit tau. macam kueh pau. haha. yummy!

miRa'e said...

alololo comeyy nya budakk ni :)

anassuhada said...

macam kakak die kan mira kan kan kan.. ngeee.
joking. =)

fArAh!! said...

wah comel nye budak 2..nak main cubit2 jew pipi dye..

anassuhada said...

cubit je. jgn cubit2 tau dear. nant die nanges jerit jerit. susa nak pujuk tau. huhu

bukan photographer said...

kalau letak gambar sendiri mase kecik bleh x??
gheee~

anassuhada said...

haha. dah tamat tempoh la awk. contest ni sampai jumaat 12.59 mlm je. =)

bukan photographer said...

alaaaa...
da lpas plk..
klu x ade la pluang nk mng..
haha

anassuhada said...

tu lah lambet sanget. kan dah rugi. huahua