Friday, December 10, 2010

✿ kenapa lah result aku bombastik sgt !

assalammualaikum...

sempena musim keluar result ni, ape kate kite cite pasal result. kalau korang nak ngamok, jom ngamok ngan aku. tapi apesal plak nak ngamok ek? salah diri sendiri la kan. tak kan salah pakcik yang jage dewan tu pulak kan. huahuahua.. result full dah keluar. alhamdulillah. tu je yang mampu aku cakap. tolong jangan tanye aku dapat bape pointer. fuhh!. hampir nak terbalik dunia time study week hari tu, macam ni je result aku? frust tertonggeng tonggeng tahu tak! macam mane nak bagi tahu mak ayah ni? mati aku kena halau dari umah. huwaaaaa.
korang nak aku list ke result aku? har har haram. tak payah susah susah la nyah. buang mase, buang karen. kalau 4 flat takpe jugak. kadang kadang jeles tengok member member, dapat 4 flat merate rate. siyes! wa nak tukar kos wehhhh. amik kulinari. kalau tak dapat 4 flat pon, dapat jadi isteri mithali. untung untung, dapat payung emas. haaaa kan berbaloi baloi. tak pon jadi pramugari. pakai lawa lawa, travel sane sini. syiookk woo. untung untung bole ganti scha al yahya dalam cite awan dania. kannnn??? kenape lah aku tak isi kos tu dulu. kenape lah. kenape lah. nak sangat engineering. ambik kau! meletop letop result kau nyah. choiiiiiiii~

bukan salah orang lain, salah mak minah sekor ni. 
ape ape pon, aku bersyukur. kang ade plak yang baling periuk kat aku.
cakap aku ni tak bersyukur lah ape lah. 
ye ye. alhamdulillah syukur pada mu ya ALLAH.

nak kawen lah kalau macam ni.

terima kasih kerana membaca. have fun!

16 comments:

♥ Princess ♥ said...

xpe.....cuba lagi ye...=)

kawin pun kena exam gak dengan mak mertua..hihi

anassuhada said...

susah nak mantain pointer ni. haih.

alahai. mak mertua tu, jampi jampi je. nant oke lah. huwaaaa... :)

Syed Hilmi Syed Yahya said...

ckp pasal result n pointer,,,,fuh,,,pasti ade yg takut,,,lebih2 lgi klau result baru nk keluar,,mula2 pati x sbar2,bile dh keluar,,,fuh,ade yg kecewa,ade yg happy,,,kn2...??
ape2 pown try lgi next time k klau result x puas haty,,,hehe

Ain Zulaikha said...

suhada, hahahah jangan lah kahwin dulu.. hehehe

tahniah ya :)

little cart00n said...

xpe..cuba lagi..

btw, congrats ya.. :)

xfatynx said...

Hahaha. Same la result tak cantik je mesti rasa nak kawen. :P

anassuhada said...

syed hilmi: itu lah awak. time lepas exam tu confident je. tp tgok result xseberapa pon. xpe lah. xde rezeki lagi :)

anassuhada said...

ain zulaikha : eh belom bole kawen ke?ok ok. kite tunggu awak. kawen same same. okey? huhu. thanks dear :)

anassuhada said...

little cartoon: iye lah awk. cube lagi lagi dan lagi. neway, thanks tau dear :)

anassuhada said...

fatyn: huahua. biase lah tu. give up je amik jalan mudah. takpe. mari bersemangat untuk next sem!

Nadia H. said...

aku nak tnye gak, pointer ko bape? hehehe..relax2 nti sem dpn dan depan dan depan dan seterusnya nanti ko boleh la merasa 4 rata tu..mcm aku gak dulu..

anassuhada said...

huaa. jgn harap la aku nk jawab. kalau ko nk blanje mekdi pon, lom tentu aku tertarik.

oh now ko 4flat ke? congrate babe. aku rase sem akhir kot baru dapat. hahaha.

Cik Gallus Gallus said...

susah kak kalau kawin tapi tak habis belajar..
sia-sia je

anassuhada said...

ye awak. mak saye pon tak bagi. so jgn berangan lah. die ckp, jgn nk menggatal. belajo dulu! :(

dibadeebut said...

relaxs... syukur la sebb masih hidup... hihi

anassuhada said...

dibadeebut: haa syukur alhamdulillah :)