Thursday, October 28, 2010

✿ K O - Q

salam


dari darjah 1 aku ade ko-q. sampai aku dah kat U pon still kena amik ko-q. aishh. setiap kali nk pegi mesti rase berat je. malas je. dalam hati selalu ckp, 'bek aku tido drpd gi ko-q 2 jam ni'.. haha..membebel membebel pon, pegi jugak. dulu mase kat sekolah, ko-q wajib amik setiap tahun. macam macam ade. sekolah rendah, aku tunas puteri. cam tak berfungsi pon. haha. asyik kawad kawad kawad. sekolah menengah, up sket. form 1-3, puteri islam. form 4, PBSM. form 5, KRS. haha. semua aku rase. eh. semua tu ko-q la kan? ke yang macam kelab kelab tu? ala. same je la tu. kat matrik pon ade ko-q. drpd aku tak pandai maen tenis, sampai pandai. semua sebab ko-q kat matrik. bagus gak kan. ok kat utm ni, kena amik ko-q 2 sem. aku dah amik sem lepas ngan sem ni. so, tamat lah sudah ko-q aku sepanjang bergelar pelajar. yes yes yes. hihi...


ok. ko-q aku mase sem 1, tracking. lec die mmg sempoi habis. tiap tiap minggu tak datang pon takpe. asal kan kau pegi camping yang die buat nant. komfem A dalam tangan. kalau nak A+, pegang la jawatan skit. lepas camping tu, memang tak kan ade kelas die ag. so bole lah tido 2 jam kat bilik. time tu, orang lain semua still kene gi ko-q, tp aku dah habis dah. mmg nice lah. camping nye pon sangat bes. kami daki Gunung Arong kat Mersing. nak daki gunung gunung lain tak mampu. macam biase, 3 hari 2 malam. nah ni gambar2 nye.
ok ni pulak ko-q terakhir aku. ko-q ni agak mencabar lah. sebab lec x sesporting lec tracking. tiap2 minggu ade ko-q. haih... tarian. memang aku suke tarian. tapi. lec ni garang sangat. seram sejuk nak menari. haha
ok ni gambar mase kitorang final. aku memang setia dengan zapin. harap maklom.
maka, dengan itu, tamat lah sudah ko-q aku seumur hidup. semoga berbahgia. tapi nanti rindu nak menari......takpe bole menari kat bilik. haha. selamat ber ko-q buat mereka mereka yang masih ber ko-q.



terima kasih kerana membaca. have fun!

2 comments:

MissyNursy ♥ said...

utm 2sem je ke? huhu..klu kitorg 3sem..tp sem ni pun aida last amik ko-q!! YEEESSSHH!! hahaaha..:) my sis pun amik tarian mase die UTM dulu..patut la mcm kenal baju tarian 2..hee..

anassuhada said...

ha'ah. 2 sem je dear..
same lah kite.. dah xde ko-q dah..
eh oh yeke..
maksud nye dah lame la baju baju ni..
ciss lah.. bg pakai baju lame.. haha..