Thursday, June 03, 2010

✿ jangan jeles ok.

blurp blurp
alhamdulillah, hasil drpd kerja keras selama ini telah menampak kan hasil.
bersusah payah menempuh dugaan, melawan kontroversi, meredah wartawan ke sane ke mari dan sebagainya.
dengan berkat mereka mereka yg mendoakan, terutamanya mak ayah, keluarge tercinta, sahabat handai, kekasih kekasih, dan para pengundi sekalian.
aku telah berjaya.


haha. ayat macam artis artis yg dpt award kan? aku berjaye dpt 1st blog award je. thx too cik ana mardia. ala, dapat 1st award pon nk kecoh kecoh sampai nak tulis kat entri. eh,,,, suke hati aku lah nk tulis pon. jari aku yg menari nari atas keyboard nih. kalaw tak suke, jgn bace. tutup mata .close window. shut down laptop or pc. pegi tido. okeh.
ha, korang tgok lah award nih. tgok je taw. jgn pegang pegang.







terima kasih kerana membaca. have fun!

2 comments:

Ana Mardia said...

Anassuhadaaa
dah siap blog review utk u..hope u lyk it yaaa..
^^

ANASSUHADA said...

ok2...thx for dis award again darl.
=))